mannetje lidkaart waarmee je spaart

Als lid krijg je voortaan een lidkaart waarmee je spaart. Deze nieuwe kaart is zowel je lidkaart als je spaarkaart. De lidkaart waarmee je spaart is een magneetkaart. Je gespaarde saldo wordt niet meer bijgehouden op een chip zoals bij de gezinsspaarkaart, maar in een online portemonnee.

De lidkaart waarmee je spaart biedt heel wat nieuwe mogelijkheden. We zetten ze even op een rijtje.

  1. Korting gekregen of een afname gedaan? Je saldo kan je raadplegen op je ticket of in je online portemonnee via ‘mijn gezinsbond’ op www.gezinsbond.be
  2. Betalen met afnames kan per schijf van 10 euro.
  3. De nieuwe lidkaart kan geblokkeerd worden. Je gespaarde bedrag blijft na blokkering in je online portemonnee.
  4. Je ontvangt niet één maar twee lidkaarten zodat je samen met je partner of kotstudent kunt sparen. Met beide kaarten spaar je op dezelfde online portemonnee.

Nog vragen? 

Kijk eens op onze FAQ op https://www.gezinsbond.be/Ledenvoordelen/Paginas/spaarkaart-vragen.aspx

 

Veelgestelde vragen over de lidkaart waarmee je spaart

​Hoe weet ik hoeveel korting ik al gespaard heb met mijn lidkaart?

Bij elke aankoop bij een gezinsvriendelijke handelaar krijg je een ticketje met je gespaarde korting en eventuele afnames. Je kan je saldo ook consulteren via mijn.gezinsbond.be. Daar kan je ook je verrichtingen nakijken.

Is het saldo van mijn oude spaarkaart al overgezet op mijn lidkaart?

Je kan hier controleren of er nog spaarsaldo op je oude spaarkaart(en) staat.

Ik heb een tegoedbon gekregen. Hoe kan ik deze valideren?

Bij verbindingsproblemen bij een handelaar of een verkooppunt wordt automatisch een tegoedbon geprint. Een tegoedbon kan je, binnen de 90 dagen, valideren via mijn.gezinsbond.be.

Mijn lidkaart is gestolen/verloren. Wat nu?

 Elk gezin krijgt twee lidkaarten. Bij verlies of diefstal blokkeer je de lidkaart die je kwijt bent via mijn.gezinsbond.be. Met de andere kaart kan je verder sparen. Het bedrag van de gestolen/verloren lidkaart blijft na blokkering in je online portemonnee. Bij het blokkeren van je kaart, kan je aangeven of je een nieuwe lidkaart wenst. Je krijgt dan gratis twee nieuwe kaarten toegestuurd. 

Je lidkaart blokkeren kan ook via de ledendienst. Stuur een mailtje naar Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien. of bel naar T 02-507.88.88.

Op welk bedrag wordt de spaarkorting toegekend?

De korting wordt steeds berekend op het totale aankoopbedrag (ook bij betaling met afnames).

Vanaf welk bedrag kan ik een afname doen?

Een afname kan per schijf van 10 euro. Je kan meerdere malen 10 euro laten afnemen om te betalen. Je hoeft niet alle opgespaarde korting in één keer te gebruiken. Je kiest zelf hoeveel afnames of schijven van 10 euro je als betaalmiddel gebruikt.

 

Waar kan ik sparen of korting krijgen met mijn lidkaart? 

We werken samen met verschillende spaarpartners en handelaars in jouw buurt
Daarnaast zijn er ook heel wat activiteiten waar je (spaar)korting krijgt.

Geen antwoord gekregen op jouw vraag?

Neem een kijkje op onze andere veelgestelde vragen

Of contacteer de dienst sparen: T 02-507.88.44 of Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien..